poniedziałek, 19 stycznia 2015

I love my blog ! - spotkanie mam blogujących


Czekałam na ten dzień cztery miesiące.  25 października, Inowrocław  - moje pierwsze spotkanie blogowe ! Wow. Jak będzie ? Kto będzie ? Z tygodnia, na tydzień ekscytacja rosła. 


Dwa dni przed, okazało się, że moim najlepszym przyjacielem od teraz będzie łóżko…. a o wyjeździe muszę zapomnieć. Nie wiem, czy bardziej byłam wściekła czy przerażona… I tak od owego czwartku dzień mija mi na zmianie kanałów w telewizorze, czytaniu ulubionych blogów i pisaniu postów, których lista wydłuża się każdego dnia…

Dziewczyny świetnie się bawiły. Misako wygłosiła prelekcję o prawnych aspektach konkursów, organizowanych na fanpage i blogach (mam nadzieję, że jak wpadniesz do mnie na kawkę, to zdradzisz mi tajniki tej „czarnej magii” ? ).

Choć nie mogłam być na spotkaniu osobiście, dziękuję dziewczynom za miłe słowo i otuchę ! Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz.  Jak tylko będziecie w stolicy zapraszam na kawę ! Z łezką w oku, oglądam zdjęcia i cieszę się, że mogłam być choć małą częścią tego wydarzenia oraz, że dzięki Alicji i Patrycji , organizatorkom spotkania mogłam wspomóc Fundację Feniks , Pani Anny Borowiak.


Patrząc z przymrużeniem oka, znajduję nawet plus mojej nieobecności – ten pyszny tort, którym dziewczyny się zajadały nie pójdzie mi w boczki ! :)



Sponsorzy spotkania, bardzo hojnie nas obdarowali. Jeszcze nie raz, w innych postach, zobaczycie na blogu te wspaniałe prezenty. Kilka kosmetyków od razu przekazałam mojej szwagierce i mam nadzieję, że będzie z nich zadowolona a i duża część wyprawki dla M. została skompletowana właśnie dzięki tym darom :)

SPONSORZY :
Gaga Magazyn || Art Dash || Moncziczi || BabyOno || Wydawnictwo OVO || Infopaski || Asica tworzy || Lansinoh Poland || Love Me Green || AllBag || Topgal Polska || Fandoo || Kreatywna Igiełka || Oillan || SlippersFamily || HandMade Kasi || MMZ by WerkArt || Sova || Humpty Dumpty Room Decoration || Mamine.pl || Beztroska || Mały Artysta || OTIEN || BEDO || Loli-Pop || coolkishop.com || PartyLite Polska || OlivoCap || A ja to pierniczę. || Biały Jeleń || Pradelle || Pollena Ostrzeszów || Sklep Internetowy CRAZY KIDS || majunto || Popielewska Style || Cottonove Love || Emiludek || CM like a bird || Galeria Paratiisi || edukatorek || Karo Deco || Laura Conti || Molowiak arts and crafts || Greendeco || LULI || Gadżeciak || Kimita Handmade || looli || Koralikova || Galeria Księżyc || Krówkowy Świat Tyldzi || Kiddostate || Bourjois Polska || Papillon || Bibabu || Esmay || Friends with Glasses || Diabełkowe Twory || Ohmama – inspiracje mamy || Prima Coccolonee || Molli || Muralliowo || La apashka || BeFreeDesign || Moonlight || Blush & Malina || SzareLove || IgiBu || Szydełkove Mamollove || wear my BELLE || Beaba Polska || Bobomio.pl || Pierre Rene || Pomponove || Malynovo || Maszkownia || Lilifranko || Matopian || BOBOcraft || Mammamia || MANO Pracownia || Skarby Amelii || Pracownia Artystyczna Uszyjmisie || PAT & RUB || Zakręcone Błyskotki || Matkamaga || Sklejaki || Galeria Bajka Biżuteria Sutasz
Asica Tworzy

Be Free Design

wear my BELLE

COOLKI

SzareLove

OTIEN

Oillan

PAT & RUB

Bobomio

Biały Jeleń

Olivocap

Pollena Ostrzeszów

Love Me Green

PartyLite

Emiludek

A ja to pierniczę !

Greendeco
Pierre Rene

Bourjois
Kiddostate
Mały Artysta
Topgal
Gaga Magazyn
       

1 komentarz:

  1. Jakie fajnuchne te prezenty!
    Straszna szkoda, że nie mogłaś być na spotkaniu, ale wiesz... co się odwlecze... ;)
    Jeszcze niejedno spotkanie przed Tobą!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane.