poniedziałek, 13 lipca 2015

Metamorfoza z Habermanem


Co wspólnego mają ze sobą mój nowy kolor włosów i butelka Haberman ?


Karmienie piersią nie musi oznaczać `uziemienia`. Gdyby nie butelki zapewne nie skończyłabym studiów, od prawie 2 lat nie byłabym na randce z mężem a fryzjer musiałby przyjeżdżać do mnie do domu. Nie jesteśmy rodzicami którzy przedkładają rodzicielstwo nad wszelkie inne sfery życia, staramy się to równoważyć.

Butelki nie są tylko dla dzieci karmionych mlekiem modyfikowanym i nie obawiajcie się ich użycia - wszystko z rozsądkiem. Pierwszy raz Marianna dostała butelkę w drugim miesiącu kiedy byłam pewna, że jej odruch ssania jest na tyle wykształcony że nie będzie chciała zrezygnować z piersi. Wcześniej kiedy szłam na zajęcia mleko dostawała w strzykawce.

Pewnego dnia jeszcze w ciąży naszła mnie ochota na zmianę koloru włosów. Długo nie czekając pomaszerowałam do popularnego sklepu sieciowego by zakupić farbę. Nie wiem co też naszło mnie by zmienić mój cudowny blond nad którym tak długo z Dorotką pracowałyśmy. Stwierdzam jedno, ciężarne nie są do końca poczytalne. 

Wróćmy do tego nieszczęsnego dnia. Właściwie dwóch dni bo farbę nakładałam dwa razy. Zamiast ciemnego, pięknego, bliżej nie określonego koloru który chciałam uzyskać wyszło kilka wcale nie zbliżonych do siebie odcieni czyt. plamy. Co zrobić. Pomykałam tak dwa miesiące w koczkach i kitkach co by się w oczy nie rzucało bo przy noworodku i starszaku czasu na fryzjera brak. I w końcu zebrałam się w sobie i piszę, Dorota ratuj. Jeśli szukacie fryzjera, który zrobi porządek na Waszej głowie to jest odpowiednia osoba.


Wizyta umówiona, czas trwania - 3 i pół godziny. Pomyślisz - jak to 3 i pół godziny ? Bez dziecka ? Co z dzieckiem ? A ja myślę - o taaaaak ! 3 i pół godziny relaksu - dolicz do tego dwa razy po 30 minut w aucie i masz prawie 5 godzin spokoju ;) Wsiadam do auta i zostawiam tą dwójkę z Mężem, mlekiem i Habermanem.


Na rynku jest ogromny wybór butelek. Dlaczego więc warto wybrać Haberman ? Kiedy zobaczyłam jak działa wiedziałam, że bardzo się polubimy. Jak każda mama chcę dla swoich dzieci najlepiej, nawet kiedy chodzi o tak infantylną rzecz jak wybór butelki. Haberman to nie tylko butelka anty-kolkowa ale moim zdaniem idealne odwzorowanie piersi. Smoczek zawsze jest pełen mleka natomiast powietrze zostaje zgromadzone w butelce. Szczególnie istotne jest to gdy maluch potrafi trzymać butelkę ale nie zawsze pod odpowiednim kątem. Butelka ma szeroki otwór więc łatwo się ją myje. Czasem miałam problem ze złożeniem ale to tylko dlatego, że nie przeczytałam instrukcji ;)

canpolbabies.com
canpolbabies.com

Wraz z butelką, która jest teraz moim numerem jeden do testów dostaliśmy podgrzewacz elektryczny. Może mam zbyt duże wymagania choć to pierwszy podgrzewacz którego używamy ale jego funkcje mnie nie zadowalają. Przy pokrętle regulującym nie ma opisanych temperatur a podgrzewacz nie wyłącza się samoistnie po osiągnięciu określonej (maksymalnej) temperatury. Tabelka z określonymi czasami podgrzewania znajduje się w instrukcji. Każdy kto ma dziecko wie że czas rodzica jest na tyle wypełniony zadaniami iż czekanie z zegarkiem na podgrzany obiadek czy mleko to nie porozumienie. Gdyby tak dodać sygnalizator dźwiękowy, który dałby znać że `danie` gotowe jest do podania byłoby o wiele prościej i przyjemniej. Zostawiona na dłużej butelka czy słoiczek stale nabierają wyższą temperaturę więc jeśli wyciągniemy je kilka minut później to będziemy czekać na wystygnięcie.... Plus za pojemnik do podgrzewania obiadków i estetyczny wygląd.






1 komentarz:

  1. Małgorzata Stryjecka13.07.2015, 10:19

    piękna z Ciebie kobieta nie zależnie od koloru włosów.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane.